monkeypeople

söndag, tvätt och mys

Kategori: Allmänt

men snacka om fin helg det blev. jag som trodde att jag skulle sitta själv hela helgen och tråka runt men ikke!
fredagskvällen resulterade i ett jävla skrapsår på vänster knä och en förbannad huvudvärk från hell. men oj så skoj det var! vaknade upp på lördagmorgon med en fin cecilia bredvid mig och en fin storkusin på soffan. smörgåsrån över hela golvet och ett par borttappade glasögon, tur att det finns sop och att jag hittade glasögonen igen.
senare vid middagstid fick jag finbesök av världens finaste elin, kändes som år och dar sen vi sågs sist. mys att få hänga lite!

nu ligger jag i soffan och känner mig nöjd, har lite söndagsångest. jobb imorgon. känns sådär. snart kommer dock älskling hem, känns superbraaa!

ruffe (bilden), min lillebrors dvärghamster som just nu är på besök i vår lägenhet. söt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: